Offentligt brev (?!) till "normala" människor





I världens minsta stora stad, Skövde, där den mest blonderade bruden med största bloggen får animaltestade gratisprodukter från skenheliga globala företag som det inte rör dom I RÄVA att du får en burk med den dyraste ansiktskrämen som är grundad på sätesvätska från samma gris som du äter till jul, här sitter jag! I världens flummigaste friskola, där alla är som dom är eftersom de inte blev som de skulle, i ett rum som kallas "Tysta Rummet" där det aldrig är tyst, sitter jag med ett grupparbete framför min vidgade näsborrar och hälften av min klass. Här tar alla i för att inte vara som alla andra, det blir oftast fel - vilket bara är ändå bättre! Vägra äta döda djur! Raka dig ingenstans! BYT KÖN FÖR I HELVETE.

Nej, nu ska jag äntligen ha Gissa Bajset kurs A. Njut av runkbilden!

/Pocahontas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0