KC säger:

att matteprovet SÖG. (Antagligen jävligt mycket hårdare än någon i Mu08)
Idag var varken Jackie eller Lydia i skolan. Ryck upp er tjejer, sista veckan nu. Vi har mycket kvar att göra innan lördag. Tillexempel lära oss alla texter och sätta koreografi till Jackies nummer "Stjärnorna"
Efter detta hemska matteprov var jag och Ida (mamma) med under Moas sånglektion och la överstämman på henens solonummer på Lördag.
JA, Vi har jul- och luciakonsert på Lördag
JA, samtidigt som finalen av Dansbandskampen
MEN, vi har inte alls lika många biljetter kvar längre. Runt 130 tror jag!
Själv har jag sålt 26 st tror jag.
Om en veckan fyller vår alldeles egen Lydia 18 år. Detta firas med party på måndag hemma hos henne :)
På måndag har vi också "föreställning", då vi spelar upp vårt arbete med pjäsen "Nancy Viktoria"
På torsdag är det Samhällskunskapsprov. Och den förbannade uppgiften "kapitel 1" skulle egentligen varit klart idag.. Eller förra veckan..
Vi ska fan äga scenen på lördag. Kör hårt! För vi ÄR bäst.
// KC
KC and Wilma

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Lenas Stjärnorna?

När började ni sjunga schlagerpop a la -95?

must see!

Puss!

2009-12-16 @ 21:32:03
URL: http://bonnietyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0